Norrlands

Igår var det paarty för hela slanten.
Mange kom hem vid halv tre tiden och drog sedan i regnet igen till Ante där vid halv fem för att plugga matte och sedan förfesta. Själv så satt jag hemma till ungefär halv sju. Men jag trotsade inte regnet så jag tog en buss istället ;) hihi, dessutom så var det rätt skönt när min fot fortfarande är svullen!

Iaf så for jag till Vera och där blev det förfest i hennes korridor, korridorsfest där nästa helg dessutom! Iaf jag, Vera och Emma satt och snackade med de personer som bor med henne. Vi var bara massa norrlänningar typ ;) Men självklart så är det min dialekt som utmärker sig mest eftersom jag inte känner någon annan från pite, luleå eller umeå så blir det självklart lilla jag från skellefteå som utmärker mig mest med min dialekt, men jag är stolt över den så de får retas bäst de vill, jag tar inte illa upp! Haha

Iaf så gick vi in till stan ( för att vi var sämst och missade bussen) Där vid nio tiden. (Man går ut mkt tidigare i uppsala för de stänger tidigare) Vilket dock är väldigt skönt, man hinner komma hem i tid och få lite sömn ;)
Vi gick till norrlands där det först var lite dött eftersom det bara varit första släppet än så länge, men där efter tio blev det riktigt drag, speciellt på dansgolvet! Gud så kul vi hade! Träffade lite killar från vår nollningsgrupp som vi hängde med under kvällen! Hel härliga killar som gillar att dansa! Jätte kul! Dansade typ halva tiden vi var där! =)

Sen blev det lite snack med en kille som heter Viktor som är från Östersund, men har tydligen hängt mkt i Luleå så han gillade min dialekt ;) Haha men han går i min klass, hel trevlig kille. Sen efter att ha blivit lite smått mobbad av hans kompis så gick vi ut och letade efter herrskapet skellefteå, de satt ute och filosofierade ;) Hihi, de satt och myste under nå filtar och hade hittat ett fint paraply som de sedan tog med sig hem!

En jätte bra kväll måste jag säga, riktigt lyckad, det börjar bli så himla kul nu när man iaf känner lite folk och man lär bara känna fler och fler hela tiden, så himla najs alltså! =)

Studentlivet är helt enkelt toppen!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0