spöregn och åska

Dag två i skolan. (på riktigt alltså)
Jag hade bara 45 minuter i skolan idag, men självklart ska det börja regna och åska när jag är på väg till skolan, sjöblöt när jag kom fram, såg ut som om jag kom direkt från duschen, med kläder på då. Not so nice.
Blev väl inte så mkt mer klok på introduktionen, det mesta visste vi redan. Men var duktig sen och skaffade mig ett bibliotekskort så jag slipper köpa alla böcker när man kan kopiera dom istället ;)
Spara liiite pengar på det kanske?
image87 Sååå kul när man ska cykla till skolan :S



Jaja iaf igår var jag på nollningen iaf, vi hade femkamp vi hade skit kul. Vi är grupp nummer 1! :) Det finns 6 grupper och varje grupp har varsitt tema. Vi har schlager som tema, men det är inte lätt att hitta nå kläder man ska ha. Får se vad jag hittar på att ha på mig imorron. Får se.. Men vi sjunger lite schlager sånger oxå, lite blandat sådär. Men verkligen skit kul! Synd bara att det var så kallt och blåsigt igår, hade det varit bättre väder så hade vi garanterat haft det ännu roligare! Men imorron blir det pubrundor och nationsrundor. Blir najs. Men tidig hemgång har låååång dag på torsdag. 8.15 till 18.00 så mkt att göra då. Ska försöka ta mig hem i tid :P

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0