Trilling?

Kan det möjligtvis vara så att jag är egentligen trilling?
Har nu hört två personer som är väldigt lika mig, folk tror att jag har tvillingar.
Först en i Norge som Kammerson och Linnea kallade för Emma Bohman. =P
Sen idag när jag stod och pratade med några som oxå går lärarlinjen så sa en kille:
- Du måste ha en tvilling! Helt säkert, har du en tvilling?¨
näe svara jag då, har hört jag har en tvilling i Norge oxå. Berättade att jag var från Skellefteå.
- Det finns en tjej i Växsjö som ser precis ut som dig som heter Maja. Du är typ trilling utan att veta om det.

Kanske är det så? =P Näe men man säger ju att alla har en tvilling, men att jag har två tvillingar. Det var lite oväntat!
Får väl se om någon mer ser ut som mig?

image88

Veronika och Emma, eller är det Maja eller Norgetjejen?

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0