Ännu en härlig dag!

Nu har jag stökat och städat lite till i lägenheten, nu är den så fin så fin ;)
Får ju finbesök ikväll ju, min och manges bästa kompisar kommer ikväll :D

Äntligen börjar det närma sig alla roligheter!!
Blev lite utgång igår, oops, men en tidig kväll, så rätt skönt :)
Lekdag var det visst oxå igår, jag mötte upp Emma på pollax igår vid två tiden, vi chillade, drack lite cider, hoppade hoppborg och Emma fick delat rekord i drickabacks klättringen :)
Lite solning hanns det med oxå i den 20 gradiga värmen! :)

Nu snart blir det stan för att träffa Rydh, det var jätte länge sen så det ska bli kul, sen skadar det inte att det är lika fint idag som det var igår :)

Hoppas bara Manges baksmälla går över så vi kan gosa lite innan besöket kommer! :D

Weeiii

image169

Ikväll kommer min fina vän! :D


Kommentarer
Postat av: bc

Jag vet! helt galet kul är det :) Beställ det vet jag!! Lätt värt :) HUr är det med dig annars då? lever ni livet där nere?

2008-04-25 @ 16:17:20
URL: http://ilovebc.blogg.se
Postat av: bc

Joo här är rullar allt på. Man blir ju alltid glad i själen när solen och sommaren är på väg :) Då kan man inte må dåligt :P Men är ändå sjukt avis på er där nere som har hur varmt som helst :)
Går dte bra i skolan då? Visst går du skola där?

2008-04-26 @ 18:57:03
URL: http://ilovebc.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0