Dålig uppdatering..

Väldigt dålig uppdatering måste jag säga, men händer inte så värst mycket just nu,
tenta vecka är det nämligen! Tenta på måndag, shit vad det närmar sig!

Har iaf startat upp träningen på allvar nu igen! Afro i måndags, aerobics i onsdags och afro igårkväll. Nu på morgonen blir det simning sen skolan för tentapluggning med Emma och Anna :)
Blir bra bra, kanske man kan nöta in nåt idag oxå?

Valborg närmar sig med storm steg! nu är det ju inte ens 2 veckor dit! Och sen pratade jag med E igår och hon kanske kommer redan på fredag! :) Då får hon förlja med på spring break festen! Great säger jag bara!

Åh jag längtar tills nästa vecka är över, då blir det äntligen lite lugnt med plugget!

peace out!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0