Lååång helg! =)

Jag och Anna var fruktansvärt duktiga igår på skolan och hade massa energi till att sitta och skriva på vårt arbete, och det lönade sig, imorse kom tjejorna hit och vi hann klart arbetet! Vad niceee!!

Så det innebär att vi har 4 helt lediga dagar innan vi ska till skolan en sväng på måndag för att förbereda vår redovisning och opponera en annan grupps arbete. Känns jätte skönt med lite ledighet, sen blir det skolan 2 dagar sen har vi ledigt från skolan i hela 6 dagar! :D kan inte bli bättre!! :)

Vädret skadar ju inte idag heller, 18,3 grader ute idag och strålande sol! Känns typ som en sval sommardag, jättehärligt! :) Ikväll blir det en liten promenad med Mange oxå för att hitta bra ställen att grilla på, under valborgs! :)


Träning, träning, träning blir det oxå :) Och massa solning imorron tror jag! Sen kommer äntligen Fredag som jag väntat på! :)

Och ja mamma, jag hinner vila ;) Har inte mått så bra som jag gör nu på ett bra tag! :)

puss och kram!

image168

En vecka kvar till valborgs ;)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0