små fjortisar i omklädningsrummet...

Nu är jag fruktansvärt trött, och klockan är bara halv sju på kvällen, har suttit och pluggat här framför datorn i x antal timmar nu... Likadant blir det imorron, bara ta mig igenom allt material så jag kan börja plugga inför tentan sen!

Iaf så har jag varit duktig i 2 dagar nu, steg upp igår morse tidigt för att träna lite morgongympa, och imorse blev det simning för hela slanten! Nu ska jag och Emma komma i form, så innan sommaren ska jag vara lite halvtränad iaf ;)

Jag och Emma fick oss iaf en kul upplevelse i morse i omklädningsrummet. Där fanns det nämligen massa kanske 13 -14 åringar som skulle ha idrott. Jag tror aldrig aldrig att vi var så där fjortis som dom var och så utseende fixerade. En tjej gick runt i mjukisbyxor och med sport bh och hade t-shirten nerstoppad i byxorna och försökte dansa som shakira?!? Väldigt fåfäng och ville tydligen visa upp sin mage?
Och sen när sminkar man sig INNAN man har idrott på skolan? Tjejerna frågade alltså efter rouge!
Har jag då aldrig varit med om under min uppväxt?

Så vi fick oss ett gott skratt iaf!
_____________________________

Taggar för valborgs som en tok iaf, ska bli en grym dag med fest hela dagen! Inte länge kvar nu.

Fick tillbaka pengar på skatten oxå! Thanks, välbehövligt där i juni! :D

Och mange är fortfarande sjuk, dum huvudvärk, dags att han blir frisk nu!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0