Stockholm igår

Igår var jag och Mange till stockholm och drog en shoppingrunda :)

Tror vi båda var nöjda med det vi fick med oss hem, köpte mig 2 klänningar och en skjorta :)
Mange köpte en skjorta, ett linne och en t-shirt :) skitsnygga kläder :)

Sen tog vi tåget hem lite tidigare för vi var båda så trötta i benen och Mange hade lite ont i huvet och vi var inte speciellt hungriga så vi orkade inte gå på stan nå mer :P

Så vi var framme i Uppsala kring fem igen och gick ut och åt gott då istället :)

Sen blev det bara hem, byta om och åka till Fredrik, sen gick vi ut en liten stund på norrlands och hade trevligt, men blev en tidig kväll, båda var trötta och Mange måste försöka bli frisk.

Sen la vi oss framför tvn och hade tänkt se taking lives men det blev inte långvarigt, vi somnade båda två ganska snabbt ;)

Men allt som allt var det en toppendag!

Nu  har jag bara en massa plugg att se fram emot i veckan :S

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som att du haft en trevlig helg. HAr också en massa plugg att se fram emot iveckan!

2008-04-13 @ 11:14:39
URL: http://amandasvita.webblogg.se
Postat av: sara

Ja, jättetrist men vi får ha ett jädra röj på festivalen istället!! :D :D

När tror du man måste köpa biljetter dit? jag inner säkert det när jag kommer upp. kommer ju till skellefteå den 13 juni.

Jobbar du någonstans i sommar?

2008-04-17 @ 21:03:58
URL: http://silverpingla.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0