Update...

Ja ny frisyr, ny hårfärg och livet känns toppen!

I helgen var det högskoleprovet, det sög, fick lika mkt som förra gången så det känns som att dagen inte gav så mycket, totalklantade mig efter lunch.. men aja, får hoppas på det bästa ändå när jag ska söka in..

På tal om det, inte många dagar kvar att bestämma mig vad jag ska göra i höst, ska söka in på ekonomiprogrammet men är alldeles för höga intagningspoäng tyvärr... =/
Så jag och Emma funderar på fek B, annars blir det typ media och kommunikationskurs tror jag...?

Sen på lördagskväll blev det bio och the eye :) Gratis bio och snacks är aldrig fel ;)

Nu i veckan är det massa plugg som gäller och mycket träning. Sen på lördag hoppas hoppas jag verkligen att vi kan åka till sthlm, det är då tanken iaf! Jag längtar som en tok!

Först måste bara M se till att bli kvitt hans rackarns hemska huvudvärk.. Hoppas det blir bättre till imorron, gillar inte när han inte mår bra.. =/

Sen taggar vi för fullt inför valborgs! Shit vad jag längtar! Bara 21 dagar kvar till folket kommer hit! Niiice! :D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag längar med!! Men tiden går så fort så snart är vi där:D

2008-04-08 @ 22:46:36

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0