19/8

Dålig uppdatering måste jag hålla med om att jag har!
Men känns så trist att skriva nåt när jag inte kan lägga ut bilder, lääängtar så fruktansvärt mycket efter min mobil så jag äntligen kan ta lite kort och lägga ut, så ni kan få se vår fina lägenhet som (äntligen) börjar likna det jag velat ha.
Nu saknas det bara lite tavlor och hyllor på väggarna så ska jag nog trivas utmärkt! :)

Sovrummet däremot är inte alls fixat och vi orkar inte sätta upp något på väggarna eftersom vi ska få det omtapetserat, när vet jag däremot inte och det skulle vara rätt kul att få veta det nån gång?!?

Ikväll ska jag iaf till Emelie och se om jag kan hjälpa henne med att få upp lite gardiner i hennes kök, hoppas att jag kan lyckas ;)

Sen vill jag säga Grattis till Sara som fyller år idag! Hoppas du haft/fortsätter ha en underbar födelsedag! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh tack vad du är gullig vännen!! PUSS!!!!!

2008-08-19 @ 23:06:31
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0