Äntligen hemma

Nu har vi äntligen flyttat in i vår nya lägenhet (200m från den förra) och den är huur najs som helst! :D
Jag trivs jätte bra här, mkt bättre än i den förra, den är mindre men känns mkt fräschare och känns som hemma!

Vi fick även byta tapeter i lägenheten om vi ville och bestämde oss för att byta ut de vi har i sovrummet mot en beige/brun tapet. Tyvärr har jag inga bilder att lägga ut på lägenheten än, men kommer så fort jag fått min nya mobil som vi beställde idag.

Här är den, min nya framtida älskling ;)



Touchscreen och 5 megapixel kamera, precis som jag ville ha det!

Nu har Emelie oxå fått flytta in i sin lägenhet, den kommer att bli superbra för henne tror jag! :) riktigt fin var den, och stor (du kommer ju gå vilse emelie;) )

Och just ja, firat min födelsedag idag, men inte gjort något speciellt, sparar det tills jag och Mange ska åka iväg en helg och roa oss, när är inte bestämt än men :)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0