Bättre uppdatering nu, jag lovar

Nu kommer uppdateringen av mobilköpet. (redan?) :P

Vi hade som sagt beställt våra mobiler på internet via megastore.se och det stod att de skulle få in varan inom de närmsta dagarna till sitt lager. Drygt 2 veckor senare får vi ett mail där det står att deras leverantörer inte har fått in varan ens. Så vi avbokade våra mobiler där för att det skulle ta ytterligare en månad kanske innan vi skulle få dom. 
Så vi väntade tills jag fick min lön och så tänkte vi att vi skulle gå runt lite och kika var det var billigast.

Jag började kolla på alla de stora elektronikkedjornas hemsidor och upptäckte att på elgigantens kunde man beställa varan genom internet, till internetpris, och hämta ut den i deras affär 2 timmar senare om man vill. Inom ett dygn måste man hämta den. Men jätte bra, man får mobilen direkt och till internet pris! så vi betalade drygt 3500kr för mobilen istället för 4200kr. 

Vilket kap säger jag bara! :D   

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0