Träning

Nu är det så att jag och Mange har verkligen börjat bli hurtiga och lite nyttigare och försöker att inte äta nå godis eller annat sånt onyttigt, hittills har det gått mkt bra ;)
Var iaf i fredags på ett ledarlett styrkepass med stång som kallas för skulp. Gick rätt hyfsat ändå att köra passet, med tanke på att man är så otränad. Men det var ett grymt jobbigt pass och det kändes i hela kroppen efteråt.

Men kan lova att igårkväll och idag är det grymt, jag har en sån fruktansvärd träningsvärk i heeela kroppen. Verkligen hela kroppen. Jag är så stel att jag knappt kan gå för att vaderna gör så ont, så kommer nog att gå och strecha dom hela dagen, så att jag förhoppningsvis blir lite mindre stel så jag orkar fara ut och springa sen :) 

Men träningsvärk överallt, hoppas det lägger sig till senare. För just nu känner jag mig som en 80 årig tant.


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0