Träningsvecka

Idag känner jag mig duktig, vi har avklarat tvätten vi skjutit upp och vi har gjort en riktig hårdträning idag!

Vi joggade hela vägen till Stallet och tränade hårt på gymmet i 35 minuter och sedan sprang vi halva vägen tillbaka,
shit, att jag orkade! men känns grymt bra idag måste jag säga!
Nu ska jag träna, träna, träna och äta lite nyttigare. För det har varit dåligt om det i sommar.
Dags att komma i form igen! :)

Imorgon, Simning och mat hos Emelie :D
Kan inte bli bättre! :D

Och snart flyttar en till kär vän hit ner, på söndag tror jag en fågel viskade i mitt öra!
Ska bli så kul! Du är grymt välkommen av oss Uppsalabor! :D

Pusss

Kommentarer
Postat av: Sara

HEhe! Just nu blir det inte mkt tid till bloggande är jag rädd, packa, äta, sova och jobba är ungefär exakt det tiden räcker till. Eller... inte ens det faktiskt. ^^



Men om nu strömmen är fixad i den nya lgh när vi kommer dit så ska jag blogga lite ^^ Och sätta in lite bilder :D MEn jag vill ju se bilder från eran nya lya!

puss

2008-08-27 @ 06:49:44
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0