6 dagar

Nedräkningen fortsätter.
En dag kvar i skolan
2 dagar kvar till jag byter
6 dagar tills vi sätter oss i bilen på väg hem för att fira J U L !

Idag har jag ätit en god lunch på Waynes med Emelie! :)
Sen har jag inköpt min sista julkapp till den svåraste av alla, min heta Sambo!
Och nu hoppas jag han blir nöjd, hoppas...

Ikväll ska jag slappa, så jag orkar dra mig till skolan imorron.
Har ingen cykel och nu börjar det bli dyrt med bussen.
Så måste börja gå härifrån 07.20! Fy... men får tänka, sista dan... sista dan!



Älskar dig, tack för att du är så förstående!
Kan inte tänka mig ett liv utan dig!


(shit, kolla vad långt hår jag hade!)

Kommentarer
Postat av: sus

Jo jag tror du pratade med Veronica ;)

2008-12-18 @ 17:10:18
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0