Fixat

Tag med mig moralstödet Claudia idag till Apoteket för att få nya p-piller eftersom kartongen jag köpt var T O M

Gick in till receptavdelningen, sa som det var, att den var tom när jag jag fick den. Hon sa oj då.
Hämtade nya p-piller, gick och pratade med en kollega, gick och pratade med en annan kollega.
Gick och pratade med chefen, sen kom hon tillbaka.

Apotekaren: ja vi kan ju som inte bevisa nåt eller motbevisa nåt så du får nya p-piller.
Jag: (lättat) åhh, tack, vilken lättnad.

Nöjd och glad gick jag ut därifrån!

Kommentarer
Postat av: sara

Det var verkligen skumt! Hur kan den bara va tom sådär?



Satte ju in kopparspiral i höstas - så skönt att slippa komma ihåg att ta pillren! (och gå till apoteket för att köpa dom).



Vi va å såg twilight. Bra tyckte vi men det va ju en riktig kärleksfilm! :O

2008-12-14 @ 15:34:52
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0