Listor

Tidsfördriv, tills Mange kommer hem så vi får äta lite middag.
Snodde den från E.

Tio fakta
1. Hemstad/ort/by -
Skelleftehamn
2. Hårfärg - Always, forever Brunett
3. Längd -
1,76m
4. Frisyr -
Kort busig ;), fråga mig imorron igen ;)
5. Ögonfärg -
Stooora Bruna
6. Skostorlek - 38 - 39 beror på modellen
7. Humör - Hungrig!
8. Orientering - Jag har rätt bra lokalsinne måste jag säga!
9. Vänster eller högerhänt - Höger
10. Mobil - Samsung Touchwiz

 Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? -
Oja!
2. Tror du på kärlek? - Dumt att vara kär om man inte tror på kärleken?
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?
Tror jag inte
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Kanske nån gång när jag var liten :]
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? kanske`?
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Bara vänskapskär!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Tror jag inte, bara gillat
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Är ju alltid nervöst i början för man är ju rädd för att bli sårad
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta det om han är hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? Njaaa

 Tiosaker Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? -
kärlek
2. Vin eller öl? -
vin
3. Dag eller natt? -
Jag är mer en nattuggla ;)
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet?
- internet
6. Pepsi eller cola? -
Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? -
Oj, beror på vilken vecka det är ;)
8. Färgfoto eller svart och vita? - Jag gillar svartvita
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? -
Blogg

T i o Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut?
- nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig?
- Nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? -
det har jag säkert
4. Har du hoppat bungy jump? -
Neeej, kommer jag aldrig göra heller
5. Har du nånsin varit med i en olycka? -
jopp, men inget allvarligt alls
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? näe, har för liten mage :P
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - hoppas jag inte!
8. Har du nånsin gått på bio ensam?
Nope, det har jag inte..
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? njaaa
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - JA

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu?
Jag saknar alltid mina vänner som inte är här
2. Är du glad?
jooo
3. Är du fundersam?
joo, fast inte så farligt.
4. Är du uttråkad? -Ja, det är jag :)
5. Är du tysk? - Nope
6. Är du italienare? - Inte de heller
7. Är du fransk? -
Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
ja det är dom :)
9. Gillar du någon just nu? jag gillar många, men mest Mange :)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0