Nya krafter

Tror det var bra att jag inte pluggade nåt i helgen.
För nu har jag massa nya krafter och omtentan känns hälften så jobbig som den gjorde
i fredags. Så med nya krafter ska jag försöka spika omtentan som är på fredag!
Wish me good luck!

Idag på skolan kände vi oss duktiga, vi filade på vårt pm, som vi behöver hjälp med.
Sen försökte vi lösa duggan tillsammans. Hoppas vi inte gjorde allt för många fel.
Det lär ju visa sig imorgon.

Så mycket PM skrivande i veckan hoppas jag vi hinner med. Vi behöver hinna göra så
mycket som möjligt antar jag, annars tror jag det kan bli stressigt senare.

Lycka till på Tentan imorron Claudia, jag ska hålla en tumme för dig!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0