På väg hem igen!

Till Uppsala.
Nu har vi lämnat Skellefteå och befinner mig i nuläget i en liten trång bil
någonstans efter Önsköldsvik.
Det är smockat i bilen.
3 män
jag
lilla Sota katt.
säkert 4 bagar.
3 kartongpåsar
2 ryggsäckar
katt toa
och några påsar.

Det är packat och kallt om fötterna!

Beräknat att var hemma i lägenheten, ca 19.00, kanske halv åtta.
Dumpa katten och packningen för att sedan fara och storhandla på Ica Maxi medans vi har bil!!
råvärt.

Så innan man kan slappna av hemma är nog klockan 20.30, 21.00 eller så.
Sen blir det nog bums i säng för herr Holmström för han ska upp 04.50 och jobba,
Trögt.

________________________________

Har iaf varit underbart hemma i Skell i jul, mysigt i jul :)
Synd bara att vi var där så kort stund så man inte hann träffa alla kompisarna mer.
Hann träffa Verro en stund igår kväll iaf. Det var tur det!

Men skulle ha velat ha träffa Sanna och Sara lite mer.
Blir inte så mycket under en festkväll tyvärr..
MEn får se om jag får mig upp nån gång i vår till skell.
*Så hinner man nog med lite mer hoppas jag!

Tog typ 100 bilder på juldagen. så bilderna kommer upp på bloggen ikväll eller imorgon
när jag är hemma!

Pusss på er i Skellefteå!
Kommer sakna er i Uppsala!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0