Våren

Alla mina vänner sitter och funderar och har ångest för vad de ska välja inför våren, plugga, inte plugga?
Vissa har bestämt sig, vissa fortsätter fundera.
Inte lätt inte.

Tycker det är skönt att jag vet att jag ska plugga. Jag måste plugga helt enkelt om jag vill behålla den här
lägenheten, och det vill jag verkligen. Så 2 år till i skolbänken. Minst.
I vår ska jag läsa:

Data- och systemvetenskap A
30 högskolepoäng


I detta kurspaket ingår följande kurstillfällen:
Databaser
Datavetenskap
Programutveckling
Systemutveckling


Om kursen: Kursen ger dig en grundläggande förståelse om hur datorer, nätverk och datasystem fungerar. Du får datakunskaper genom kurserna datavetenskap, systemutveckling, programutveckling och databasteknik. Genom att kombinera teori och praktiska tillämpningar lär du dig bland annat att skapa hemsidor för internet och att utveckla användbara system, program och databaser.

_____________________________

Det ni, nu får vi se hur teknisk jag verkligen är. Haha!
Men tror det är grymt bra att ha och mycket intressant.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0