Alla hjärtans dag igår..

Jo igår var det alla hjärtans dag, började bra med att jag fick ont i min hälsena av mina skor eftersom jag har varit tvungen att gå till skolan varje morgon och sedan gått hem.. Mycket bra träning då det typ tar 35-40 minuter att gå dit en väg. Så lite hurtig har jag varit i veckan=)

Sen skippade vi allt vad det heter med Alla hjärtans dag och drog ut på Stockholms igår, var riktigt najs faktiskt. Lite smått förfest hos oss och sen träffade vi Emma ute, haha vi hade då kul!

Fina försök av killarna som försökte ragga upp oss =P
 mindre bra när de är för framåt och när de använder sig av välkända tekniker som det t.o.m. finns en bok om.. Haha men det var en upplevelse iaf ;) 

Däremot så hade stockholm den sämsta dansmusiken jag någonsin hört, bara techno och annat skit, inga INGA låtar man kan sjunga med till! Ni skulle ha sett dansgolvet, ingen visste typ hur man skulle dansa till den musiken som spelades, det var några här och där som rörde sig lite grann, men många stog bara på dansgolvet för de inte riktigt visste hur de skulle göra med kroppen =P

Sen bommade vi att det inte gick några nattbussar hem, så vi fick åka Taxi, som tur är delade vi 4st på det så blev i slutändan bara 30 kr, vilket kändes skönt! 

Allt som allt var det en rolig kväll, är ju inte ofta man liksom går ut på en torsdag, nog för att jag var ledig idag men killarna var inte de ;P

 image148

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0