Helgens event

Helgen har varit jävligt skön kan jag ju säga.
Jag har inte pluggat ens lite lite, det har varit såå himla skönt att slippa plugga på 2 dagar iaf!
För till veckan blir det mycket plugg med uppsatsinlämning och en individuell uppgift...

Men har varit en bra helg, blev utgång i fredags med Mange, Joel och Martin. Träffade även lite gamla lärarvänner ute, så det var najs!
Sen shopping i Lördags, blev inte så mycket men en ny scarf för mig iaf och lite nya outfits till Mange. Så blev en bra lördag oxå. Lite film och mys och så!

Jo just ja, vi bokade resa till Skellefteå oxå. Natten den 17:e Mars åker vi, så från den 18-26 är vi i Skellefteå för den som vill träffa oss ;) Men har tenta plugg den veckan oxå, men det ska nog inte vara några problem hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0