Logiskt

Igår blev det lite stan och sökande efter ett nytt cykeldäck, men det var ju omöjligt då storleken jag behövde till min cykel inte fanns, inte på ett enda ställe! Helt otroligt! Jahapp, hittade tillslut till team sportia där vi fick beställa storleken på däcket, han trodde att vi hade nån gammal armé damcykel typ. Men det är ju en helt vanlig damcykel, kanske lite tjockare däck än vanligt men vaddå?!? Iaf så kommer det på tisdag så då får jag tillbaka min cykel!

Sen blev det melodifestivalen, frågan är ju hur kebabpizza ens tog sig till andra omgången? Helt oförståeligt!
Sen var det ju rätt kul att Carola och Andreas Johnsson inte kom till finalen direkt!

Idag har det varit en riktig slappar dag, rätt skönt när det nu blir tung skolvecka igen.

Men kan nån förklara för mig hur det igår kan vara -2 grader ute och idag vara +10 grader?
Det är rätt konstigt, det är ju inte april än ju!?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, dom har alltid tenta/dugga på helgen. men det brukar på en tentavecka vara ons och lö...

Hur är det med er annars då? Har ni det bra?

Gjorde ni ngt på alla Hjärtans dag?

2008-02-18 @ 21:14:12
URL: http://silverpingla.blogg.se
Postat av: Sara

Jo, jag läste ju det men hade glömt.. Samma här.. Alla hjärtans dag känns som så uppblåst.. Ge mig en bukett rosor en måndagkväll i november istället, snacka om att man skulle bli glad och överraskad! :D

Ja, det är ju skönt att få ha tentan på veckorna så att helgen är ledig. Är ekonomin kul då?

2008-02-19 @ 19:05:14
URL: http://silverpingla.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0