Ny dator!

Ja det hela började för 5 veckor sedan då vår kära bärbara dator totalkraschade, gick inte att starta, inte ens lite... vi vet inte vad det var som hände med datorn? mycket mystiskt iaf.

Vi lämnade in datorn på onoff och de sa att det skulle typ ta 3 veckor...
Efter 3 veckor fick vi ett sms att de var försenade och datorn var beräknad till den 25:e februari, två veckor till!
Sedan dess har Mange ringt var och varannan dag för att se så att datorn fortfarande var beräknad till den 25. Och det var den. Så i måndags ringde Mange igen för att höra så att datorn var klar, han blev skickad till lite olika verkstäder och tillslut hamnade han på rätt verkstad.

Näe men då har de inte ens börjat laga datorn! Efter 5 veckor har de inte ens börjat på datorn! Det är ju helt sjukt!
Så Mange arg som han var drog till onoff och pratade med dem där, men tyvärr så var butikschefen inte där just då. Så dagen efter ringer de och säger att de tyvärr inte kommer att hinna laga datorn inom rimlig tid så de skulle ersätta oss på annat sätt, nämligen genom att vi får tillbaka de 11000 :- vi betalade för datorn för 10 månader sen! att använda på onoff.

Så blev en ny dator helt enkelt, kostade 13 000 :- så vi behövde bara betala 2000 :- för en ny dator, så nu sitter jag här och njuter av att faktiskt ha en dator som fungerar! :D

Kommentarer
Postat av: M

Ja oj så skön ny dator vi har nu! Blir typ i extas när man känner på detta tangentbord jämnfört med det förra! ;)

2008-02-28 @ 07:42:29
Postat av: Skruttan

Kan inte jag få det gamla tangentbordet att ligga på för jag är less på att ligga på väskor på golvet...och vidare vill jag berätta att jag har nog väldigt dåligt balanssinne för när jag skulle hoppa upp på fönsterbläcket så föll jag ner typ 7 gånger innan jag blev insläppt...synd om mig !!

2008-02-28 @ 11:27:44

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0