Ursäkta att jag inte är så närvarande

Ja ursäkta för det, men är inne i tentaperiod.
Jag sitter bokstavligt talat hela dagarna och pluggar, Stiger upp klockan åtta och börjar plugga,
sen sitter jag till minst klockan 18.00 på eftermiddagen, idag satt jag ända till 20.15 men plugget.
Och ändå så räcker inte tiden till, har inte ens tagit mig igenom allt material.
Men på fredag är det över, då hoppas jag att jag klarade iaf 5½ frågor, för då får jag godkänt, eftersom jag redan samlat ihop 6 poäng så behöver jag bara 11 till som då motsvarar 5½ frågor.

Så håll tummarna för mig, för på fredag gäller det...


(sen ska jag försöka bli bättre på att skriva här)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0