Hej ekonomi

Jaha då har man satt sin fot inne på ekonomikum oxå, dags för Emma att lära sig lite om ekonomi verkar det som. Får vi se hur mycket det blir, men det här halvåret ska man då klara av tror jag. Är rätt intressant oxå och än så länge känns det mesta bekant.

Vi trodde alla i vår klass att det skulle bli lite halvslappt iaf första veckan. Men inte det inte, tills imorron ska vi ha gjort 3 uppgifter inför ett seminarium som vi ska ha på fredag då vi ska redovisa det vi gjort. Det är inte 3 små uppgifter heller, det är på 8 kapitel i en bok (av 12 kapitel) + att vi ska analysera hur ett företag marknadsför sig självt. Så har varit på skolan halva dagen idag och kämpat med min grupp för att få ihop de sidor som ska göras. Men vi blev inte alls klara så blir att fortsätta imorron... Men sen blir det en ledig dag på torsdag iaf, sköööönt!

Kan behöva lära mig lite om ekonomi för just nu är inte min ekonomi god, kan man aldrig få veta när man får sitt bidrag??

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0