Nytt år

jag vet att jag har varit sämst på att skriva här i bloggen. Men har haft så mycket för mig här hemma i skellefteå och ännu mer har jag att göra de sista dagarna här hemma i norr.

Min kamera fungerar inte längre så jag kan inte lägga upp nå bilder just nu på min tatuering, annandagen, nyårs osv. Men det kommer! Håller på att få lite bilder av mina fina vänner! Så snart kommer de! :)

Det som kommer hända de närmstkommande dagarna är:

Fredag: Träffa mamsen och papsen (blir sista dagen) Sen bio ikväll!
Lördag: Emelie har planerat en helkväll för oss, blir riktigt najs!
Söndag: PACKA, ( jag vet itne hur vi ska få med oss allt hem?!?) och middag hemma hos Manges föräldrar.
Måndag: Hemresa till Uppis igen!

Kommer en uppdatering när vi är hemma igen på vad som hänt under tiden i Skellefteå, så ni får hålla er tills dess ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: karin

Jag fortsätter vänta på tauteringsbilden då :)

2008-01-13 @ 16:42:58
URL: http://www.fossig.blogg.se

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0