29/7

Lunchtime är det just nu! Hemma och gosar med våran lilla katt som nu har fått namnet Sota!

jag har itne haft mest tur de senaste dagarna, i fredags rakade jag bort massa hud från mitt ben :S
Sen klämde jag fingret och slog i benet, sen smällde jag sönder handleden, fast blev inte så farligt, men gjorde förbannat ont!

Idag på väg till jobbet hoppade kedjan från min cykel och fastnade på det mest underliga sätt, tog en hel del kraft och tålamod att få lös det! Men det gick tillslut med lite vilja och våld! Men känns fortfarande inte så jätte säkert måste jag säga.



Sota :)

Kommentarer
Postat av: Sara

SÖTAST I HELA VÄRLDEN!! ÅHH!

2008-07-31 @ 19:26:10
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0