dålig update!

Jaa riktigt dåligt med update. Men mellan allt jobb har jag gjort allt förutom att sitta vid datorn ungefär!

Tisdag var jag helt ledig, spenderades på stan med Veronica, sen Klippning och mat på stan och sen Emelie :)
Onsdag, trip till hamn, solning, fika med Sanna, middag, matshopping, promenad med Emelie :)

Sen idag jobb, jobb, jobb och så ser resten av helgen ut oxå ungefär!

Men imorron fyller min plutt år! Hela 21 år hinner han bli!
grattis såhär 2 ½ timme före!





Grattis plutt! :D :D

Kommentarer
Postat av: sus

Hälsa Mange grattis från mig :)

hans nummer har sprungit bort ur min telefon :(

2008-07-19 @ 20:18:55
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0