Ny lägenhet!

Ja då har vi äntligen bytt lägenhet! :)
Tyvärr har jag inte varit där själv och sett den, men Sambon min har varit duktig i helgen och flyttat åt oss!
Fick iaf se lite bilder från lägenheten, och den såg så fin ut! Mkt fräschare och bättre färger än i den förra.
Nu är ju bara frågan hur vi ska möblera för att få det att se snyggt ut, Soffan är felvänd igen och vi kan nog inte vända tillbaka den för då rasar den nog ihop :P Så frågan är ju hur vi ska göra?

Men mest av allt längtar jag efter att få inreda lägenheten, samt att hämta min lilla katt så hon får följa med ner till Uppsala oxå :)

Och nu ser det ut som om några av mina bästa vänner flyttar ner oxå! :D
Jag längtar till Uppsala, fast jag har det väldigt bra här i Skellefteå för tillfället oxå :)
Önskar bara att det vore löning i helgen istället för om 3 veckor :P
Saknar lite pengar ;) Var ett tag sen jag fick det sist :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Håll ut!!

2008-07-08 @ 22:58:41
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0