Stadsfesten över,

Gud så kul jag hade i helgen! Två härliga förfester med mina allra bästa vänner! Kan inte bli bättre!
Sen var lördagen mkt roligare ute än vad fredagen var! Men kan ju bero på att jag var lite mer onykter i lördags ;)
Det är bara synd att det redan är över! För kul var det!

Nu är det tillbaka till jobbet och jag är tröööött! Skulle egentligen vara ledig idag men tog på mig extra jobb för att de ringer hela tiden och jag kan inte alltid säga nej. Men blev bara till 12 iaf :) Och går man ut extra får man fyllnads på lönen och det ligger kanske på 30kr extra i timmen. Så pengar är alltid pengar!

Sen i helgen åker Mange ner till Uppsala för att flytta åt oss. Hoppas lägenheten är fin ;) Jag längtar faktiskt lite till Uppsala, för det känns som hemma just nu, det känns verkligen bara tillfälligt att vara här! Men jag älskar att ha alla mina kompisar här, för de är guld värda! :)

Och Emelie jag sööker hela tiden efter lägenheter till dig ;) Bara så du vet :)

















Helt enkelt en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack snygging själv för en toppen helg! Jaa va snäll du är som hjälper mig;) nu får vi bara hoppas att det dyker upp någon och att jag hinner först:P

2008-07-02 @ 19:03:54
Postat av: Sara

mamma sen ante, dick , sandra å en tjej som heter linnéa (pga. iron maiden) och sist pappa :D



Sorry att jag skrämde er när jag tutade men det var inte elhissar på fönstret så jag hann inte skruva ner rutan :P

2008-07-04 @ 11:01:46

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0