Stadsfesten

Ja nu är den redan här, shit vad tiden har gått fort, ikväll drar det igång, men blir inte att fara dit förrän på fredag och lördag! Ska bli en kanonhelg och jag är ledig hela helgen från fredag kl 17.00!!! :D
Ska bli så kul!
Fredag blir det att fira min vän Veronika som fyller år! :)
Sen lördag hoppas jag verkligen att jag och Sanna kan styra ihop en stor stor fest! Skulle vara hur kul som helst! Beror ju på om vi hittar nånstans att vara? Skulle ju vara toppen iaf!

Nu väntar bara 2 dagar till jobb, imorron kväll och fredag dag. Imorron kommer Martin oxå, spännande.

 Stadsfesten förra året, oj vad jag var olik mig, och Mange med! :O

Kommentarer
Postat av: Lina

yeah stadsfesten, här ska spenderas pengar!:P

2008-06-25 @ 13:45:03
URL: http://lina4president.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0