Torsdag

Jag är inte så bra på att blogga känner jag, men helgen var det som sagt fullt upp på.
Men en jäkla kul helg var det! =) Kul att träffa Sus, hon hinner man ju inte träffa förrän i sommar sen...
Så lite trist, men vad kul hon ska ha!

Sen i veckan är det bara plugg plugg och åter plugg som gäller.. Kul va?
men har en tenta nästa lördag som dyker upp och sen 2 veckor senare ännu en tenta... Så har det jag gör.
+ Att vi har 4 seminarier till kvar och en budget till vårt Fof företag som ska in och redovisning...
Så det är tight om tid för att hinna plugga på allt. vill ju inte plugga ihjäl mig när vi åker hem om 2 ½ vecka!

Så snart snart får jag träffa Emelie igen! Och jag ska inte vara avis hur skönt hon har haft det, ooonej! ;)

Menemn back till plugget, Kalkylering har vi nu börjat med, får vi se vad det handlar om?!?

Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0