Cp dugga

Idag har jag och Claudia kämpat och kämpat med Duggan.
Nu har jag gett upp, fick ihop några siffror, men det kan nästan
lika gärna vara påhittade siffror.
Aja, får väl gå som det går. Ska iaf gå på föreläsningen imorron
så jag lär mig något om det iaf. Blir jobbigt inför tentan sen iaf.

Haha på tal om förläsning. Idag var jag på föreläsning igen om
verksamhetsstyrningen. Och idag var Arne där, han var där i
måndags oxå, det var han som pratade om Skellefteå.

Och gissa vad?! Han pratade om Skellefteå igen!
Jag tror han är lite småkär i Skeå, för så fort han får chansen
nämner han Skeå, "och så här säger man på norrländska."

Så jag sitter och småmyser över att jag är den enda som
förstår alla siffror och vilka företag det gäller. Jag sitter och
småmyser över att få höra lite om min hemstad. Och skrattar
lite när han säger något om Skellefteås mål. T.ex. att skaffa
80 000 invånare innan 2015, noway tänker jag.
Men ändå, att få vara ensam om det, mysigt :)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0