föreläsning 6, Planering

Idag hade vi föreläsning om prognoser inom budgetering osv.
Inte så intressant dock men ingår ju i kursen så.

men dock blev jag förvånad över att han hade gjort undersökningar
i Skellefteå om den offentliga sektorns budgetering och planering!

Lilla Skellefteå av alla ställen? Varför forskar man om Skellefteås
budgetering osv? Det finns ju andra ställen. Så ni kan ju tro att jag blev
förvånad över att sitta där och förklara problem med att sätta en rätt
budget inom vården!
Och de pratade om Skekraft och lilla norra västerbotten.
Där satt jag, lilla norrlänningen och fattade allt vad han snackade om,
och alla andra från Uppsala och söder i landet satt säkert där och tänkte
var ligger Skellefteå? :P

Men jag fick höra om min lilla stad en stund iaf, och goda saker var
det jag fick höra! Var rätt kul :)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0