Fredagkväll

Min sambo bestämde sig för att lämna mig hemma ikväll och for och spelade poker
med grabbarna.

Så då får jag en mysig kväll hemma framför tvn.
Känns rätt skönt ändå att inte behöva göra nåt. Rätt slut efter
tentan och allt pluggande.
Så köpte mig lite naturchips och ska mysa framför tvn.

Idol tror jag står på schemat. sen vet jag inte riktigt..
Vi ser väl ;)

Sambon min kommer väl hem nån gång oxå.
Han steg ju upp 5 imorse så tror inte han blir allt för sen heller.

Men imorron blir det Parthey! Skulle vara kul om de nya folken kommer oxå ;)


Kommentarer
Postat av: sus

Haha ja jag gjorde mitt bästa för att bjuda in lite nya folk :P

2008-11-15 @ 16:25:17
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0