Helgen

Helgen var toppen (som alltid) hehe ;)

I fredags hade jag ett ritkigt städil och det blev tillslut fint i vår lägenhet :) Sen blev det Idol tittande i väntan på att Mange skulle komma hem, sen blev det lite mys en stund innan det var dags för sängen;)

Lördagskvällen spenderade jag med två toppen tjejer. En riktigt god kycklingsallad, ett gott vin, ost, kex och fina vänner samt Sex and the City filmen! = Lyckad kväll!
Helt enkelt en toppen kväll:)
 

Så lite skratt och gråt kom till filmen, men måste se den igen, för blev rätt mycket prat under filmen oxå.
Så nu har jag beställt hem filmen, så jag får se den igen ;)

Sen söndagen spenderade jag trött och magen strejkade, tvingade mig att läsa några kapitel i en tråkig svensk bok inför hemtentan på fredag och sen på kvällen blev det bio med Mange :)



Så det blev Bond, den var inte som alla andra Bond filmer, men det var en bra actionfilm!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0