Helgplaner

Veckan har inneburit massa plugg och tråkigheter. Seg vecka, men det blir bara bättre efter den här veckan
så ska bli skönt att den snart är över!

Helgplaner då, ja båda mina bästa vänner flyr Uppsla i helgen så blir lite ensamen!
Men hoppas att de har en grym helg iaf!
Jag ska vila upp mig, så skippar festandet i helgen, jag tror min kropp kommer tacka
mig för det sen!

Mange jobbar dessutom massor i helgen, fredag är han borta från 10.00 till typ 22.00
så en mys kväll för mig själv då!

Men tänkte iaf på fredag:

Skola 10.00-13.30 (14.00) nåt liknande
Stallet - springa lite och gymma
Hem - plugga
Mysa framför tv:n med Idol i väntan på sambon min.

Lördag:
Mange jobbar 12-18
Plugg
Stallet + promenad
Plugg
Bio med Plutten, Twilight blir det :)

Söndag:
Mysa!!
Sova
Plugga
Aerobics


Hur ser din helg ut?


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0