Lördag

Igår var en piss dag! (jävligt dålig dag riktigt, förutom kvällen då Emelie muntrade upp mig med lite scones )

Idag är en bättre dag. Har redan hunnit ta ut ALLA sopor, det var typ hundra. Vart kommer skiten ifrån?
Sen plockat bort allt Sota dragit fram på golvet, plockat bort alla mina pluggpapper osv som ligger över hela
lägenheten och tar plats.
Sen har jag slagit in julklappar.
Har bara 2 st kvar att köpa, det känns skönt!

Nu ska jag dammsuga och dammtorka. Då är allt städ bortgjort innan 12. Känns mkt skönt.
Funderar på att åka ner till stan en liten stund oxå och kika på lite kläder till ikväll
och inhandla lite alkohol! ;)

Sen ikväll blir det Paartey, med massa kul folk!


Kommentarer
Postat av: Lina

jora det är bara fint,kommer nog dock att frysa bort inom en snar framtid! sjävl då?

2008-11-29 @ 11:54:48
URL: http://lina4president.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0