Nu Veronica :)

Nu uppdaterar jag (förlåt jag har varit dålig på det)

Helgen har varit supberb, fredagen har jag redan berättat om och lördagen blev det
gym, fika på norrlands, och sen förfest hos Sus och Ante och sedan älggask på
norrlands! Grymt mkt folk, skellefteåbor och jäkligt kul! :)
Underbar lördag.

Söndag blev det promenad med Emelie och sen hämta allt vi glömt hos Susn
Sen bara slappning och att sova!

Idag har det varit skola.. suck 2 nya kurser, men fick veta att jag KLARADE tentan!! :D:D weii
Nu väntar jag bara på resultatet från hemtentan!

Kommentarer
Postat av: verro

nåå, äntligen:d fin blev du i håret :)

o grattis till tentan :D

2008-11-03 @ 22:48:35

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0