Otursföljd

Det är min sambo det. Under det senaste månaderna har inte lyckan varit riktigt gjord för honom.
Han har visserligen haft rätt tur med jobb, och det ska han vara glad för!
Men de andra sakerna.. nja...

Sambon min köpte en ny dator.
  1. Den fungerade inte, eller han skulle sätta ihop den, men moderkortet fungerade inte.
  2. Han köpte ett nytt moderkort, han får ändå inte igång datorn. (tur att xcore fanns, de är guld värda)
  3. Han köpte en ny cykel förra veckan. Det var punka på den dagen efter.
  4. Sedan bytte vi slang nån dag senare och på kvällen var det punka igen och vi fick lämna cykeln på stan.
  5. Dagen efter skulle vi hämta cykeln på stan, då var den borta. Kul att få sin cykel stulen efter att ha cyklat på den typ max 3 gånger?
  6. Hans gamla skrotfärdiga cykel blev stulen idag, inte för att jag fattar varför nån vill ha den cykeln, det är ju rena dödsfällan men ändå.
så min sambo är det rätt synd om. Han har inte haft så mycket tur senaste tiden.
Tur att vi andra ställer upp. han ska få låna min cykel tills vidare. Jag går istället, skönt med motion. Jag hatar att cykla.



Stackars liten, ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: sara

Åh, stackarn!!

2008-11-21 @ 19:46:27
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0