Personlighetstest

Jag gjorde det här testet som jag hittade hos Sus :)


Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem.
Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar.
Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument.
Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Hm, vet inte riktigt, har ju alltid gillat teater och skådespel, ville ett tag i mitt liv bli journalist, tänkte utbilda mig till lärare och jag tycker det är grymt intressant att jobba med TV och radio.
Men nu har jag ju valt ekonomi, och främst marknadsförare, och det fanns ju med. Så ja nåt stämde ju iaf.
Men det känns inter riktigt som jag ändå? Eller?

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0