Ryggproblem

Nu är det så att min rygg har börjat strejka efter att man sitter fel
hela dagarna och läser och pluggar, böjd rygg m.m.
Försöker sitta så rakt jag kan, därför jag sitter i köket, vid köksbordet.
Men trots det så gillar inte min rygg det.

Sen så tar den stryk av all cykling, nu när mina växlar gått sönder och
fastnat på tyngsta växeln sliter det rätt mkt i uppförsbackarna.
Jag brukar oftast gå upp för dom för att lindra ryggen.
Men så är läget nu iaf.

Så kan inte gå på styrkepass på gymmet på ett tag. Ska fokusera på
att träna upp ryggen hemma med lite ryggövningar och magövningar för att
bli lite stabilare i ryggen igen varje dag, samt att stretcha ut ryggen, benen och
allt som gör att det sliter i ryggen.

Sen ta promenader och typ köra nåt lättare som aerobics och pilates,
sliter inte lika mkt på en ond rygg tror jag.

Tror ni det kommer gå bra?

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0