Fredagkväll

Imorron har killarna tänkt ha en riktig grappkväll här hemma hos oss, alkohol och dator. Skit kul? 

Så jag tar mitt pick och pack och drar till Sus för en riktigt toppen kväll, Vin, god mat och Sus och Emelie, kommer att bli toppen!
Så jag har någonting att se fram emot efter skolan! Hur ser eran kväll ut? =)



Om 26 dagar är det 2 år sedan vi tog detta kort, och det var en riktigt rolig kväll, och ni tjejer är fortfarande lika toppen idag som ni var då, om inte ännu bättre ;)

Pusss (synd bara att mina andra babes inte är här)

Kommentarer
Postat av: verran

mååå....ne vi hänger i ume ikväll:P

saknar dig. puss

2008-10-03 @ 15:14:09
Postat av: sara

miss you too babe! Mooah! Mooah! pussas

2008-10-04 @ 22:58:00
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0