Ibland är sånt här roligare än att plugga

Första kompis: Kusin Lina :)
Första bil: Har inte haft en egen, men använde mammas BMW rätt mycket för 2 år sen då jag jobbade i Boliden
Första husdjur: Katten mimmi
Första semester: Typ lycksele djurpark när jag var typ ett.
Första jobb: Korvkiosk tant
Första köpta skiva: Nån absolute musik skiva?
Första piercing: Öronen, enda jag har
Första konsert: Gyllene tider!
Första mobiltelefon: Ericsson, svart stor :P

..Nio senaste...
senaste drycken: Jordgbbssaft
senaste bilfärden: Bilfärden? oj, typ bilfärden till Skellefteå flygplats den 9 augusti (läääänge sen)
senaste filmen du såg: Vantage point
senaste ringda samtalet: Mange i morse för att väcka han så att vattendroppskillarna kunde komma hit
senaste bubbelbadet: Oj, länge sen, kan inte ens minnas
senaste spelade Cd: Cd? år sen
senaste kram: Mange
senaste gången du grät: Igår, jag var trött och grinig
senaste måltiden: Middag - makaroner och köttfärsröra

Åtta...
Har du någonsin dejtat en av dina bästa kompisar? Nope
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja, kan jag inte säga, men intresserad ;)
Varit på TV? Kanske?
Fått ditt hjärta krossat? Ja, när jag var liten :/
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Det tror jag inte
Busringt till någon?: Barndomens nöje ;)

Sju saker du gjort idag...
1: Vaknat
2: Farit till skolan
3: Redovisat vår kaffelansering
4: Skrivit opponering och självreflektering i grupp
5: Cyklat hem
6: Klickat på datorn
7: Ätit middag


Sex favoritsaker... (bortsett från1,2,3 så är resten utan ordning)
1. Mange
2. Sota
3. Vännerna
4. Familjen
5.Träning
6. Choklad
7. Festa


Fem personer du kan berätta ALLT för...
1. Mange (Han vet allt, allt om mig :))
2. Emelie
3. Sus och Veronika
4. Familjen

Fyra val...
1. Svart eller vitt?: Jag är både och, men mer svart
2. Sommar eller vinter?: Alltid sommar!
3. godis eller chips?: Chips
4. Te eller kaffe?: Öhm, beror på vilket sorts te och vilken sorts kaffe, fråga en annan gång

Tre saker att (vilja) göra innan du dör...
1. Resa, resa, resa!
2.  Utbilda mig klart och få ett drömjobb
3. Vara lycklig och inte ångra nåt!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0