När man suttit nog länge så...

Idag har varit en tung dag, föreläsningen började 09.00 (det är typ tidigt för oss)
sen sitta i föreläsningssalen till strax före tolv. Man blir rätt trött efter att lyssna på Paddington Brown(ni vet nallen), som
Claudia så fint kallar vår föreläsare haha! Så efter ett ex antal gäspningar var vi klara och fick
lämna salen!
Sen blev det lunch och skriva frågor med Claudia och Victor.
Sedan satt vi och skrev på caset i 2 timmar till Karin kom och då satt vi ytterligare 2½ timme.
Så i skolan blev det 9 timmar idag. från 09.00 till 18.00. Ganska drygt.
Men tar tid att skriva Case, speciellt när man inte riktigt har koll på vad det är som ska göras?
Vi blev dock inte riktigt klara utan jag och Claudia ska fortsätta imorron efter seminariet så ska vi nog bli klara.
Men tur att Claudia och Victor är lika oseriösa som jag, så blev en hel del skratt.!

Sen fick jag Tinitus ett tag oxå, det var mindre trevligt, höll väl i sig i typ 1 ½ timme. Men har en snäll vän som googlade åt mig och det verkade inte vara nån fara. Så det löste sig iaf!

Haha men dagen kommentar av Claudia var helt bäst!

Claudia: där är han igen! han som alltid putar med munnen (smörar för läraren)
Jag: Jag såg han där nere, där man värmer maten, han såg ändå rätt osäker ut då.
Claudia: Han är nog osäker för han har en liten Snopp!

Haha dagen kommentar! Nu kommer jag bara att tänka på det nästa gång jag ser honom! haha!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0