Ny vecka, lika mycket plugg

Tyvärr kommer jag nog att lysa med min frånvaro från bloggen denna vecka skulle jag gissa.
Så om jag inte uppdaterar förrän efter fredag så beror det på att en stor tenta dyker upp på fredag
och jag sitter med näsan i böckerna för att lära mig om ledare, motivation, arbetsgrupper, team, beslutstagande, makt osv inom organisationer. (det mesta är rätt logiskt, men man ska ju bara skilja på allt och lära sig vissa teorier)
Så det ska nog lösa sig, men är rätt mycket att ta in så jag vet ju vad jag gör denna vecka.

Ska även försöka hinna med lite träning och promenader (huvudet måste ju hållas på topp)

Så säger förlåt redan nu om jag är tråkig, håll till godo, jag ska försöka göra en ny design på min blogg och ska uppdatera massor efter fredag!

Kan nog råka komma ett inlägg ändå för att jag blir less på pluggandet, det är rätt vanligt om jag känner mig själv ;)

Vi ska förresten äntligen få det målat och tapetserat i sovrummet på onsdag! Yeey!
En målare var förbi imorse och sa att det blir målat och tapetserat på onsdag och att vi ska flytta ut möblerna därifrån!
Så blir lite omplacering i vår lägenhet imorron kväll oxå!

Aja nu tillbaka till plugget!

Ses vänner!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0