Onsdag 22/10

Idag har varit en bra dag, fick tid att handla mat med Mange imorse. Var tur, för det var lite tomt i kylskåpet och frysen.
Men nu är det fullt igen, handlade lite inför finbesöket vi får på tisdag till fredag oxå.
Men kommer nog måsta handla nå småsaker innan dess.
Sen lite plugg, aerobics, plugg, mat, städning och nu tv tittande.
Hann med mycket då jag inte behövde fara till skolan, skööönt!

Imorgon blir det skola nonstop typ, PM skrivande står på listan, sen hoppas jag att jag hinner träna lite på kvällen :)
Samma fredag, fast på kvällen så kommer mina vänner hit :)
Så joinar Mange oss typ halv elva på kvällen när han slutar jobbet.

Händer det nåt kul för er resten av veckan?


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0