Tentan avklarad!

Check; tentan avklarad! Det jobbigaste! gud så skönt!

Nu kvar: Case 5, vi ska lansera ett nytt kaffe ;)
PM-skrivning och
hemtenta

Sen äääär de här två kurserna klara! :) weiii!

______________________________________

Till tentan nu då: jag vet inte om det gick bra eller dåligt, det beror ju på vad de ville att man skulle
skriva på essätentan, men tycker jag fick med mycket ur kurslitteraturen och argumenterade för och emot,
så jag får hoppas det räcker till ett godkänt iaf ;)

Iaf, det har inte varit en jätte lyckad dag ändå. Cyklade i tid till tentan, tänkte jag skulle vara där 07.50 då tentan börjar 08.00 så cyklade hemifrån 07.25 och tänkte att då hinner jag sätta mig ner, ta fram och sätta mig var jag vill.
MEN När jag cyklat 3/4 av biten kommer jag på, Fan jag har glömt ID kortet och nationskortet. Shit, man behöver det för att få lämna in tentan. Satan tänkte jag bara och vände om, klockan var 07.42. Ringde och väckte min fina sambo som självklart steg upp och cyklade och mötte mig med mina kort! Sen Racercyklade jag tillbaka. Jäklar vilken fart jag hade!
Var framme enligt min klocka 08.02, men klockan inne i tentasalen var 08.10 och alla hade fått sina tentor. Men satte mig ner och började läsa och anteckna. (Man får komma en halvtimme sent, och får därför inte gå från tentan förrän efter en halvtimme).

Sen satt jag med tentan till kvart i tolv, (då jag renskrev det i en timme) och blev 3 ½ sidor av 4 möjliga. Och jag hoppas som sagt att det gick vägen.

Sen ska jag hem, startar mobilen, slår in pinkoden, fel pinkod står det då, provar igen, tänker att jag kanske råkade slå fel. Så kollade noga när jag slog in koden igen, Fel pinkod ett försök kvar!, Shit tänkte jag va, sen kom jag på, jag har ju bytt simkort så då blir det ju automatiskt ny pinkod, så jag hoppades att jag sparat koden hemma, för jag kunde verkligen inte minnas! Sen som om det inte vore nog så har självklart min Ipod slut batterier oxå, så inte ens musik fick jag lyssna på. Grattis Emma, grattis!

Iaf hittade koden när jag kom hem, laddade Ipoden och slapp fara till skolan i eftermiddag. Så blev rätt okej!
Snart ska jag ta en promenad ner till stan och möta, Sus, Ante och Älskling för en liten ikea trip ;)

Hur var er dag, lika bra som min? :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha snacka om otur! Men hoppas ni hittade något fint på ikea:)

2008-10-17 @ 17:34:05

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0