Tjejkväll!

Igår var det mkt god mat, chips och godis och massor med vin med 2 av de bästa vänner jag har! Toppenkväll blev det iaf! Jag tror inte vi slutade prata i ens 2 sekunder och kvällen gick jättefort förbi, så helt plötsligt så var klockan strax efter halv tolv och vi cyklade ner på stan och hamnade på kalmars nation. Inte riktigt min musikstil så det var rätt trist, men vi fick oss lite cider och pratstund, sen blev det lite mat innan hemgång!
Ni är toppen tjejer! Detta måste snart göras om! :D

När jag kom hem satt det 4 grabbar och en tjej (som inte såg så nöjd ut) och spelade massa spel som jag inte gillar att spela. och det var VARMT här! ;P
Försökte sova lite men var inte så lätt när grabbarna skrattade högt (Vaknade av att Mange skrattade så mkt att han föll av stolen! Tror att de var rätt övertrötta)

De satt och spelade tills klockan var halv tolv mitt på dan. Så blev inte så mkt sömn och det satte sina spår i min kropp. Har varit rätt bakis hela dagen med ont i magen, det suger. Så hann inte plugga nåt idag så har rätt mkt att hinna läsa imorron, men tänkte försöka göra bort det på dagen så jag hinner träffa Emelie en stund?=)

Puss på Emelie och Sus iaf!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0